Friday, 19 August 2011

Ish!Geramnye!

First of all,selamat berpuase yerk.Hah bile da tgk je tajuk ni mesti nak tau kan nape?Smlam,mcm biase saye gi library gi kls.Dr kol 3.00 sampailah kol 5.00.Selalunyer x jadi pon cam smlm.Hmm.Bile da abis kls tuh,saye cdg nak balek umh la kan.Dlm ati ni da x sabo nak beli mknn.=)Tup2.Sekali kluo basikal x de pulak.Apalagi gelabah la jadinye.Saye pon tanye la kwn yg ada kat citu."Eh,ko ada nmpk x basikal aq"?Mlgnye kwn saye tu just kuor gak dr pustakaan.Apelagi,rase mcm nak ngangis kat situ pon ade gak.Tapi sabo jelah.Saye pon jlnlah balek umh.Da tu x kan nak menangok je dok kat situ.Saye ingtkan abah yg amek bwak gi kedai ke ape ke.Rupe-rupenya x de lah.Hmm.Sampai je dpn umh,aq pon ape lagi,"MAK,BASIKAL ORG HILANG"!!!!Mak n abh srh aq redha je.Tapi........Entahla.Sape lah sengal sgt curi basikal org!!!!Bulan pose plak tu.Ank sape lah tu!!!!!!!!ISH!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment