Tuesday, 30 August 2011

EMM SEDAPNYER

Emm.akhirnye rayew gak.emm ketupat,rendang,n mcm2 agi arr.duit rayew thn ni bole la.Emm mlm ni ader citer yg aq tunggu2.nak gi tgk kat panggung x leh plak n.So nasib baek arr dye kuarkan citer ni kat tv3.Citer nur kasih the movie here i come!!!!!!!!!!!!!!

Thursday, 25 August 2011




DA NAK RAYEW!!!!

Ish3.Pejam celik2 da nak rayew da.Hari nie da 25.Lagi 4 ari jew lagi.Tak sbr tol la nak rayew.Kat dlm kls tu mcm2 lagu rayew kdg2 nyanyi.huhuhu.:)Biase arr tu kan.SELAMAT HARI RAYE!!!!!

Sunday, 21 August 2011

huhu penatnyer

Smlm aq,akq aq,mak aq n sepupu aq gi kote.Cari keperluan rayela katekan.

Friday, 19 August 2011

yeye!!!

Alhamdulillah.Baru jap tadi aq da jumpe lek da basikal aq tu.Kat bazar.Yang aq geram tuh,sbb dax tu ckp dye jumpe kat pustakaan.OTAK DYE AR!!!!!Tapi yg aq x puas ati tu dye da spray handle basikal tu warne putih.Tmpt pengayuh tu dye pthkn.n mcm2 lagi arr.
ALHAMDULILLAH.SYUKUR....

Ish!Geramnye!

First of all,selamat berpuase yerk.Hah bile da tgk je tajuk ni mesti nak tau kan nape?Smlam,mcm biase saye gi library gi kls.Dr kol 3.00 sampailah kol 5.00.Selalunyer x jadi pon cam smlm.Hmm.Bile da abis kls tuh,saye cdg nak balek umh la kan.Dlm ati ni da x sabo nak beli mknn.=)Tup2.Sekali kluo basikal x de pulak.Apalagi gelabah la jadinye.Saye pon tanye la kwn yg ada kat citu."Eh,ko ada nmpk x basikal aq"?Mlgnye kwn saye tu just kuor gak dr pustakaan.Apelagi,rase mcm nak ngangis kat situ pon ade gak.Tapi sabo jelah.Saye pon jlnlah balek umh.Da tu x kan nak menangok je dok kat situ.Saye ingtkan abah yg amek bwak gi kedai ke ape ke.Rupe-rupenya x de lah.Hmm.Sampai je dpn umh,aq pon ape lagi,"MAK,BASIKAL ORG HILANG"!!!!Mak n abh srh aq redha je.Tapi........Entahla.Sape lah sengal sgt curi basikal org!!!!Bulan pose plak tu.Ank sape lah tu!!!!!!!!ISH!!!!!!!!!!!!!!!

Hai

Name aq:NADIATUL SHAHEERA BTE MOHD AMIRUL HAKIM                                                               Umo aq:13 TAHON
Skul aq:SMK BANDAR PENAWAR

Hah!Aq baru je siapkan blog aq ni.Hah,bace lah yewp